Bomenweg…

Ik ben tegen het kappen van groen #Helder maar ik ben voor een rondweg rond elke stad en dorp dus in geval 033 de westelijke ontsluiting bekend als het westtangent, gewoon omdat ik vind dat (snel)verkeer altijd snel de wijken uit moet kunnen… #princiepe #veiligheid

En dat zeker in dit geval, waar spoor en weg elkaar ongelijkvloers moeten gaan kruizen. De trein moet landelijk vrij baan hebben om het liefst elke 6:34 min. zonder spoorboekje zijn route veilig en vlot te kunnen rijden. Dit houd in dat met het vrachttransport er bij de bomen dan vrijwel altijd dicht zullen zijn. 
En dan heb ik het nog niet over de fietsers en wandelaars die ik nog te vaak tussen de gesloten bomen zie laveren en de keren dat ik zie dat de file vorming zich op het spoor ontwikkeld, als een keer iemand van de rem schiet, gaat het ongelofelijk mis. #onhoudbaar

Meer mensen het openbaar vervoer in omdat je altijd en overal op kan stappen zonder veel planning  #toch

Denk en praat mee, zag ja om om te buigen, nee zeggen waar de plannenmakers een ja weten, zorgt er voor dat ze onbehouwen hun eigen plan kunnen doorvoeren. Extreem inzetten om te zien waar ze stranden. Maar het komt er hoe dan ook. #echt

In de begintijd van de ontwikkeling met Dhr. Abrahams om de tafel gezeten en hem alternatieven doorgespeeld. Niet perse de oplossing maar wel om na te laten denken, nooit meer wat van gehoord.
Vermoedelijk door een pittige brief die ik hem had gestuurd over de ontsluiting van de wagenwerkplaats op de Soesterweg, waarbij ons pand zou verdwijnen. 


Ik ging voor een fly over van het verkeer gezien einde Daam Fockemalaan het spoor al behoorlijk verdiept in het terrein ligt.
En een aansluiting direct op de Amsterdamseweg zodat de B.W. laan volledig autoluw zou kunnen worden. de laatste tekening. De eerste twee waren ook opties geweest.

Geef een reactie